Als je ons gemaild hebt, krijg je altijd snel antwoord, soms zelfs dezelfde dag nog. Als je gemaild hebt en je hebt na een paar dagen nog niets gehoord, kijk dan in je spamfilter en check of je mailbox niet vol is. Iedereen krijgt namelijk binnen een paar dagen een reactie.

Voor het eerste gesprek hoef je niets voor te bereiden (mag wel natuurlijk), maar je moet een kopie van een geldig legitimatiebewijs meenemen. Dit kan een kopie van je rijbewijs, identiteitskaart of paspoort zijn. Je collegekaart telt niet als legitimatiebewijs. Neem ook het origineel van het legitimatiebewijs mee.

We vragen je tijdens het eerste gesprek om ons aanmeldformulier in te vullen en te ondertekenen. Hiermee geef je aan op de hoogte te zijn van en in te stemmen met de informatie over de gang van zaken, de omgang met je gegevens en met ons beroepsgeheim.

Je hoeft bij ons geen vastgesteld aantal gesprekken te komen. Na afloop van elk gesprek bespreken we namelijk, of je al genoeg bent geholpen, of dat je nog een keer terug wilt komen. Je betaalt vervolgens de kosten van het gesprek (contant, pinnen of overmaken). Je krijgt hiervan een betaalbewijs mee.

Wanneer je je wilt afmelden of je afspraak wilt verzetten, neem dan zo snel mogelijk contact op, maar in ieder geval tenminste 24 uur van te voren. Als je je te laat afmeldt of zonder bericht niet komt, dan moeten we je het no-show tarief van 45,70 euro in rekening brengen. Let er dus op dat je bijtijds afzegt of verzet.

Zie ook bij Kosten en bij Privacy.